Skip to main content

ONECTA rakendusega ühenduse loomine ei õnnestu

Veenduge, et olete ühenduse loomise ajal Daikin Altherma vahetus läheduses. ONECTA rakenduses on samm-sammult juhend Daikin Altherma traadita lüüsi jaoks pääsupunkti aktiveerimiseks.


iOS 15 kasutajate ajutine lahendus:

ONECTA rakenduse versioonide 2.7.0 , 3.0.2 ja 3.1.0 puhul esineb raskusi Daikini juhtmevaba pääsupunktiga ühenduse loomisel. Edukaks ühenduse loomiseks järgige järgmisi samme:

  • Uuendage rakendus vähemalt versioonile 3.1.0
  • Lülitage välja oma iPhone’i mobiilne andmeside (3G/4G/..)
Lülitage välja mobiilne andmeside
  • alustage ONECTA rakenduse kaudu oma Daikini seadme kasutuselevõttu.

Üldteave

Arvestage, et kui ei toimu kasutuselevõtu protsessi, on pääsupunkt aktiivne 3 minuti vältel. Kui telefon on pääsupunktiga ühendatud, jääb see aktiivseks seni, kuni ühendus telefoniga katkestatakse. Kui ühendus katkestatakse, jääb püüsupunkt jälle 3 minuti vältel aktiivseks, pärast seda lülitub see välja ja see tuleb uuesti sisse lülitada MMI liidese kaudu. (riistvara 1.0.8 puhul on pääsupunkt aktiivne vaid 1 minuti vältel)


Arvestage, et pääsupunktiga saab samaaegselt ühendada vaid ühe telefoni. Pääsupunkt ei lase teist telefoni ühendada. Kui ühendamine õnnestub või kui rakendus suletakse, proovib ONECTA rakendus ühendust automaatselt katkestada. Olenevalt kasutatud teguviisist, ei tööta Android 9 või vanema versiooni puhul automaatne ühenduse katkestamine alati korralikult, seega veenduge wifi seadete alt, et ühendus oleks katkestatud.


Kui operatsioonisüsteem näitab, et olete võrku ühendatud ilma internetita, jääge „daikin-ap“ võrku ühendatuks. Kui kuvatakse mõni hüpikaken, milles soovitatakse lülituda tagasi eelmisesse ilma internetita võrku, valige et soovite jääda ühendatuks „daikin-ap“ võrku. Vastasel korral protsess ebaõnnestub.


Harvadel juhtudel on võimalik, et ONECTA rakendusel ei õnnestu Daikin Altherma traadita lüüsiga automaatselt ühendust luua. Sel juhul teavitab ONECTA rakendus teid sellest ja palub teil ise traadita lüüsiga ühendus luua.

Kõige rohkem mõjutas see järgmisi brände:

  • OnePlus mobiiltelefonid, mis kasutavad operatsioonisüsteemi Android 10 või uuemat versiooni
  • Huawei mobiiltelefonid, mis kasutavad operatsioonisüsteemi Android 10 või uuemat versiooni

  1. Vajutage „kopeeri wifi parool“ (kopeerimisnupu leidmiseks võib olla vaja lehte allapoole kerida) või kasutage järgmist parooli: D5ApAG5R2J2tnFRA5My7Y28rP95mv65
  2. Minge oma operatsioonisüsteemi wifi seadete juurde
  3. Otsige traadita võrku daikin-ap ja valige see
  4. Kui küsitakse wifi parooli, liimige kopeeritud parool
  5. Naaske rakendusse
  6. Ühendamisprotsess peaks jätkuma
Ei õnnestu lüüsiga ühendust luua
  • Kui soovite pääsupunkti „daikin-ap“ veelkord automaatselt otsida, sulgege ühendamisprotsess ja proovige uuesti.

    Toote valideerimisel oleme tuvastanud mõned üksikud juhud, kui nutitelefonide operatsioonisüsteemid ei suuda pääsupunktiga „daikin-ap“ ühendust luua. Sel juhul veenduge, et telefoni operatsioonisüsteem on värskendatud viimasele saadaolevale versioonile, proovige telefoni taaskäivitada või kasutage Daikin Altherma traadita lüüsiga ühenduse loomiseks muud telefoni.
  • Kõige rohkem mõjutas see järgmisi brände:
  • mõned iPhone’i mudelid, milles on iOS 14.x
  • Xiaomi telefonid, mille operatsioonisüsteem ei ole uusimale versioonile värskendatud.

Lisateave

Kas vajate abi?

Lisateave

Kas vajate abi?

Lisateave

Kas vajate abi?

Kas vajate abi?