Harvadel juhtudel ei õnnestu rakendusel seadet registreerida ja seda kasutajakontole lisada. Sel juhul kontrollige järgmisi punkte:
Kontrollige internetiühenduse olemasolu
b. Proovige uuesti
c. Probleemi püsimisel võtke ühendust oma paigaldaja või Daikini teenindusosakonnaga



Kui püüate seadet uuesti kasutajakontole lisada, on võimalik, et rakenduses kuvatakse, et see seade „on juba teise kasutaja kontole lisatud“. Ärge muretsege, pilves seda tegelikult ei juhtunud. Sellegipoolest tuleb seade eemaldada, enne kui püüate seda uuesti lisada.


Kui primaarne DNS-server ei ole saadaval, ei saa võrgulüüs luua ühendust pilve/internetiga. Võrgulüüs ei kasuta kunagi sekundaarset DNS-serverit.
Kui olete beetakasutaja või osalete testimises, veenduge, et võrgulüüs ja rakendus kasutavad sama pilvekeskkonda.