Skip to main content

Lisasin seadme oma kasutajakontole, kuid mõne aja pärast (15 või enam minutit) teatas rakendus, et seade ei ole võrgus ja nüüd ma ei saa seda enam juhtida. Mida teha?

Veenduge, et seadme kasutajaliidesel kuvatav aeg ei erine mobiiliseadme ajast enam kui 15 minutit. Kui see erineb rohkem kui 15 minutit, teatab rakendus, et seade ei ole võrgus.

Seadme tagasi võrku lülitamiseks tehke järgmist:

  • Kontrollige, kas Etherneti ühendus on olemas ja toimib
  • Kontrollige, kas võrgulüüsi LED-tuled vilguvad järgmises rütmis: vaheldumisi ( 1 – 1 – 0 ) ja ( 1 – 1 – 1 )
  • Proovige võrgulüüsi ja võrguseadmeid taaskäivitada

Lisateave

Kas vajate abi?

Lisateave

Kas vajate abi?

Lisateave

Kas vajate abi?

Kas vajate abi?